Programma 0 Bestuur en dienstverlening

Prestatie-indicatoren

Prestatie-indicatoren

0.1

Beter inspelen op de wens van de inwoners om snel, adequaat en klantvriendelijk geholpen te worden

Subindicator

R2020

B2021

B2022

Bron/Frequentie

Klanttevredenheid Publieksbalie

95%

95%

96%

Smileybox, dagelijks

Het aantal aangevraagde digitale producten

3.100

5.000

4.000

iBurgerzaken

De bron van deze indicator is met de Begroting 2021 aangepast. Voorheen werden digitale meldingen en dergelijke ook meegeteld.
Nu gaat het enkel om producten en dat ligt beduidend lager. Hierdoor is er een groot verschil te zien tussen het cijfer van de rekening 2020 en de begroting 2021. Op begrotingsbasis was een relatief hoog streefcijfer opgenomen voor 2021.

Verhouding gestarte processen digitaal ten opzichte van fysieke aanvragen

35%

45%

45%

Website, zaaksysteem, iBurgerzaken

De indicator is nieuw met ingang van de programmabegroting 2021-2024.

0.2

Het vertrouwen in de overheid versterken met een andere werkwijze en stijl van communiceren van de gehele organisatie: het college, ambtenaren en gemeenteraad

Subindicator

R2020

B2021

B2022

Bron/Frequentie

Aantal volgers op Twitter

3.783

3.775

3.790

Eigen statistiek, doorlopend

Aantal volgers op Facebook

1.617

-

1.700

Eigen statistiek

Deze pagina is gebouwd op 02/09/2022 15:11:17 met de export van 02/09/2022 14:47:31